Rejestr Danych Kontaktowych (RDK)

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
16 lipca 2020

Rejestr Danych Kontaktowych

 

CHCESZ OGRANICZYĆ DO MINIMUM WIZYTY W URZĘDACH?
PRZEKAŻ SWOJE DANE DO
Rejestru Danych Kontaktowych (RDK)

Dzięki temu urzędnik zamiast wysyłać pismo będzie mógł po prostu do Ciebie zadzwonić lub wysłać maila.

Przekaż do RDK swój numer telefonu i adres e-mail. Dzięki temu szybko dostaniesz powiadomienie o np.:

  • Dokumentach gotowych do odbioru (np. dowodzie osobistym lub dowodzie rejestracyjnym).
  • Rozpatrzeniu złożonych przez Ciebie wniosków (np. w programie Rodzina 500+).
  • Zbliżającym się terminie utraty ważności dowodu osobistego.
  • Potrzebie uzupełnienia dokumentów.

 JAK DOŁĄCZYC DO RDK? TO PROSTE! MOŻESZ TO ZROBIĆ NA DWA SPOSOBY:

W URZĘDZIE - Wypełnij dostępny u nas formularz. Jeśli masz pytania, zapytaj urzędnika.
PRZEZ INTERNET - Wejdź na www.GOV.pl i wybierz usługę Skorzystaj z Rejestru Danych Kontaktowych (RDK).

 Przekazanie danych do RDK jest dobrowolne i bezpłatne. W każdej chwili możesz je także zmienić lub usunąć. Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Mają do nich dostęp wyłącznie uprawnieni urzędnicy. Bez obaw - nie ma ryzyka, że Twoje adres e-mail i numer telefonu wpadną w niepowołane ręce.

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2020-07-16
Data publikacji:2020-07-16
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:Małgorzata Romańczuk
Liczba odwiedzin:809