Rejestr Danych Kontaktowych (RDK)
CHCESZ OGRANICZYĆ DO MINIMUM WIZYTY W URZĘDACH?
PRZEKAŻ SWOJE DANE DO
Rejestru Danych Kontaktowych (RDK)
Dzięki temu urzędnik zamiast wysyłać pismo będzie mógł po prostu do Ciebie zadzwonić lub wysłać maila.
Przekaż do RDK swój numer telefonu i adres e-mail. Dzięki temu szybko dostaniesz powiadomienie o np.:
- Dokumentach gotowych do odbioru (np. dowodzie osobistym lub dowodzie rejestracyjnym).
- Rozpatrzeniu złożonych przez Ciebie wniosków (np. w programie Rodzina 500+).
- Zbliżającym się terminie utraty ważności dowodu osobistego.
- Potrzebie uzupełnienia dokumentów.
JAK DOŁĄCZYC DO RDK? TO PROSTE! MOŻESZ TO ZROBIĆ NA DWA SPOSOBY:
W URZĘDZIE - Wypełnij dostępny u nas formularz. Jeśli masz pytania, zapytaj urzędnika.
PRZEZ INTERNET - Wejdź na www.GOV.pl i wybierz usługę Skorzystaj z Rejestru Danych Kontaktowych (RDK).
Przekazanie danych do RDK jest dobrowolne i bezpłatne. W każdej chwili możesz je także zmienić lub usunąć. Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Mają do nich dostęp wyłącznie uprawnieni urzędnicy. Bez obaw - nie ma ryzyka, że Twoje adres e-mail i numer telefonu wpadną w niepowołane ręce.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2020-07-16 |
Data publikacji: | 2020-07-16 |
Osoba sporządzająca dokument: | |
Osoba wprowadzająca dokument: | Małgorzata Romańczuk |
Liczba odwiedzin: | 809 |